Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T16:44:55+01:00
Bo głosił nauki o jezusie na różnych kontynentach świata.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:45:42+01:00
PODROZOWA PONIEWAZ GLOSIL NAUKI CHRYSTUSA. CHCIAL ABY WSZYSCY LUDZIE SLYSZELI I WIEDZIEL O JEZUSIE
6 3 6
2009-11-02T16:51:12+01:00
ŚWIĘTY PAWEŁ - Podróżował aby nauczać o Jezusie Chrystusie, jego działania były w celu niesienia Dobrej Nowiny. Chciał w pełni poświęcić się dla Boga i oferować siebie ludziom. Rozmawiał i nauczał, jednakże bardzo często go wyśmiewano oraz obrzucano bluźnierstwami. Św. Paweł pokonał to wszystko, zwalczył upokorzenia. Jego misja zakończyła się śmiercią męczeńską.
5 3 5