Odpowiedzi

2009-11-02T16:45:58+01:00

πr²=10
r²=10/π
r=√10/π cm

πr²=400
r²=400/π
r=√400/π cm=20/√π
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:46:43+01:00
B)
P=10cm²
πr²=10 /:π
r²=10/π
r=√10/√π całość razy √π
r=(√10π)/π (cm)

c)
P=400m²
πr²=400 /:π
r²=400/π
r=√400/√π
r=20/√π całość razy √π
r=(20√π)/π (m)

Tych ostatnich działań już chyba nie trzeba robić. jak coś to usuwałam niewymierność z mianownika :)

1 4 1
2009-11-02T16:50:01+01:00
P= pi * r(do kwadratu)
P- pole koła
r - promień koła

B) 10 cm

P=pi *(10 do kwadratu) do kwadratu
P= pi 100 do kwadratu
P= pi 10000 cm kwadratowych

C) 400 m

P=pi *(400 do kwadratu) do kwadratu
P= pi 160000 do kwadratu
P= pi 25600000000 m kwadratowych