Odpowiedzi

2010-04-06T17:36:47+02:00
Ciotka lila, Franciszka wyrobek= aniela kowalik, Robert rojek, Paweł Nowacki, Józef kowalik, Tomcio Kowalik, Teofila Kowalik,Mamert Kowalik, Danusia,Kasia Kurkówna, Cesia Żak,Romcia Kowalik,Profesor Dmuchawiec, Wicedyrektor Dąbek-Nowacka
4 4 4
2010-04-06T17:37:21+02:00
Józef Kowalik
Mamert Kowalik
Tosia Kowalik
Romcia i Tomcio Kowalikowie - zwane też Mamerciątkami
Ciotka Lila
Paweł Nowacki
Robert Rojek
Danusia
Pani Wicedyrektor Dąbek-Nowacka
Cesia Żak
Kasia Kurkówna
Profesor Dmuchawiec
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:38:03+02:00
Aniela Kowalik
Paweł Nowacki
Robert Rojek
Franciszka Wyrobek
Ciotka Lila
profesor Dmuchowiec
Kasia Kurkówna
Cesia Żak
Józef Kowalski
Mamert Kowalski
Danusia
7 4 7