Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:45:14+01:00
Poprzez modlitwę, chodzenie do kościoła przyjmowanie sakramentów św.
14 3 14
2009-11-02T16:46:33+01:00
Możemy świadczyć o nim swoim życiem. I dobrym postępowaniem. Możemy pomagać innym. Możemy się modlić i chodzić na religię. Możemy np. pomóc babci donieść siatki z zakupami do domu ;))) itp... ;*
11 4 11
2009-11-02T16:47:10+01:00
* Nosić medalik
* Przystępować do komunii świętej
* brać udział we mszy świętej
* przystępować do spowiedzi
* modlić się rano i wieczorem
* brać aktywny udział w życiu kościelnym
28 4 28