A) Dwie mapy pokazują ten sam obszar. Jedna z nich ma skalę 1:250000, a druga 1:300000. Która mapa ma większe wymiary?

b)Dwa plany mają jednakowe wymiary. Jeden plan sporządzono w skali 1:5000 a drugi w skali 1:8000. Na którym planie pokazano większy obszar?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:36:35+02:00
2010-04-06T17:37:26+02:00
A) 1:300000 bo 1cm-3km
b) 1:8000
4 4 4
2010-04-06T17:39:06+02:00
A) pierwsza
b)na pierwszej