Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:37:30+02:00
Człowiek zjada kawałek surowego mięsa wieprzowego ( krowa była zarażona ) w którym są ukryte zarodniki . Tak w naszym ciele zagnieżdża się miły lokator zwany tasiemcem . Jeżeli jesteś przeraźliwie chudy , może to znaczyc że masz go w sobie ...
3 3 3
2010-04-06T17:40:19+02:00
Tasiemcem można się zarazić zjadając niedogotowaną wieprzowinę, pochodzącą od zakażonej świnI.
2 3 2