Zad1
Określ który to wiek.
1000 r – Zjazd gnieźnieński
1795 r – Trzeci rozbiór Polski,
1950 r – reforma systemu pieniężnego (3 zł za każde 100 zł
2000 r –
Zad.2
Na mapie odległość ze szkoły na stację wynosi 6 cm. W jakiej skali sporządzono mapę, jeżeli w rzeczywistości odległość wynosi 1 200 m?
Zad.3
Prostokątna działka na planie w skali 1 : 2 500 ma wymiary 48 mm i 32 mm. Ile arów ma ta działka w rzeczywistości?
UWAGA: Do zadań 2 i 3 należy napisac obliczenia

3

Odpowiedzi

2010-04-06T17:39:39+02:00
Zad.1
a) 11 wiek
b) 18 wiek
c) 20 wiek
d) 21 wiek

;D


1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:43:18+02:00
1.
1000r.-X w.-10 w.
1795r.-XVIII w.-18 w.
1950r.-XX w.-20 w.
2000r.-XX w.-20 w.
2.
1200m=120000cm
120000:6=20000
1cm-20000cm
Odp:1:20000
3.
48*2500=120000
32*2500=80000
120000mm=120m
80000=80m
120*80=9600m2
9600m2=96arów
2 3 2
2010-04-06T17:44:40+02:00
Zad 2
1cm-x
6cm-1200m

1cm*1200m/6cm=
200m

1cm-200m
1:20000

3 nie wiem
sorki
2 5 2