Odpowiedzi

2010-04-06T17:40:18+02:00
Mój kolega ma na imię Maciek. Jest miły i ma ciemne brązowe włosy i grzywkę na bok.Ma bardzo duże poczucie humoru , za co go bardzo lubię. Najbardziej w nim lubię jego uśmiech. Mam nadzieję , że już zawsze będzie moim przyjacielem.
13 2 13
2010-04-06T17:42:40+02:00
Mój kolega ma na imię rafał. Jest wysoki i szczupły. Ma ciemne włosy i zielone oczy. Zawsze fajnie się ubiera. Ma bardzo przyjazny charakter- zawsze mi pomaga w trudnych sytuacjach. Często spędzam z nim czas bo bardzo lubi grac w piłkę tak jak ja. To najsympatyczniejszy ze wszystkich moich znajomych. Bardzo go lubię.
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:42:57+02:00
Mój kolega ma na imię Dawid i ma 14 lat. Cenię go za to, że jest życzliwy i sympatyczny oraz ma duże poczucie humoru. Nigdy dotąd nie spotkałem takiego człowieka jak on. Zawsze mogę na niego liczyć, w każdej sytuacji zwrócić sie do niego o pomoc, kiedy tylko jej potrzebuję, bo wiem że Dawid mi pomoże. Natomiast gdy jestem w nie najlepszym nastroju, on zawsze potrafi mi poprawić humor i sprawić że na mojej twarzy pojawia się uśmiech. To wielkie szczęscie spotkac kogos takiego na swojej drodze. Nigdy mnie nie zawiódł i mam ogromną nadzieje że po zakonczeniu nauki w szkole nadal bedziemy utrzymywac znajomosc.
17 4 17