Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T16:47:12+01:00
A=F/m
a=2N/0,5kg
a=4m/s2
v=at
v=4m/s2*5s
v=20m/s
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:50:15+01:00
Wydaje mi się że tak:
Dane:
F=2N
t=2s
m=0,5 kg
szukane
ΔV = ?
F=am
a=F/m
a=4
a=4[m/s²]
ΔV=at
ΔV=4 * 5
ΔV = 20 m/s
Odpowiedź: Przyrost prędkości będzie wynosił 20 m/s
82 1 82
2009-11-02T18:51:19+01:00
F = m * a
a = Δv / Δt

F=m * Δv/Δt
2N=0,5kg * Δv/5s
10kg*m/s=0,5kg * Δv
Δv=20m/s

Odp. Przyrost predkosci wynosi Δv=20m/s


Pozdrawiam! :)
8 3 8