Odpowiedzi

2010-04-06T17:45:10+02:00
CURRICULUM VITAE (CV)


Anna Kowalska
ur. 15.11.1976 w Katowicach

Stan cywilny: panna
Adres zamieszkania: ul. Kolejowa 1, 23-455 Katowice
Kontakt: tel. 501 123 456, [email protected]
WYKSZTAŁCENIE
Wskazówka: jak pisać CV Najnowsze informacje - zawsze na górze
1996 - Uniwersytet Gdański, Kierunek - Marketing, Studia zaoczne
1992 - 1993 Wyższa Szkoła im. L. Teligi
1988 - 1992 Liceum Ogólnokształcące nr 1 w Katowicach
PRZEBIEG KARIERY ZAWODOWEJ
Wskazówka: jak napisać Curriculum Vitae Najnowsze informacje - zawsze na górze
1997.04.15- KONOLOG Polska Sp. z o.o.
Asystentka / Sekretarka
-prowadzenie korespondencji z kontrahentami
-tłumaczenia dokumentów i korespondencji

1995.01.01 - 1997.10.01 HOPTIC GmBH
Handlowiec / Przedstawiciel
-prowadzenie sprzedaży produktów spożywczych
-raportowanie wyników sprzedaży
-pozyskiwanie klientów na terenie województwa małopolskiego
UMIEJĘTNOŚCI
Obsługa komputera – MS Office (Word, Excel)
Prawo jazdy – kat B. od 1995 r.
JĘZYKI
j. angielski - biegła znajomość w mowie i piśmie
j. niemiecki - dobra znajomość w mowie i piśmie
ZAINTERESOWANIA
Turystyka górska, muzyka klasyczna, literatura współczesna

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji,
zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:45:17+02:00
Za SV i List motywacyjny dostałam po piątce :]