Odpowiedzi

2010-04-06T17:51:37+02:00
W powstaniu styczniowym brali udział :
- Stefan Bobrowski tymczasowy przywódca
- Marian Lengiewicz dyktator
- Karol Majewski
- generał Fiodor Berg
- Romuald Traugutt
- Józef Hauke-Bosak
- Władysław Czartoryski
-


Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:00:58+02:00
1. Car Mikołaj I (objął tron w wieku 10 lat, sumiennie wykonywał postanowienie kongresu wiedeńskiego. Staral się, by nigdzie w Europie nie mogly dojsc do glosu ruchy reformatorskie)
2. Leopold Kronenberg (bankier)
3. Marian Langiewicz
4. Romuald Traugutt
5. Władysław Czartoryski