Odpowiedzi

2010-04-06T17:45:51+02:00
1.Jedna z głównych rzek Iraku.
2.Starożytne miasto biblijne umiejscowienie zła.
3.Wielomilionowe państwo z politeistyczną religią.

Oznacza to że kary były bardzo brutalne i wymierzane w sposób podobny jak popełniano przewinienie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:50:47+02:00
1. Obok Tygrysu jedna z dwuch największych rzek Mezopotamii.
2.Starożytne miasto położone w Mezopotamii, nad Eufratem, dawna stolica Babilonii.
3.Państwo w Azji Południowej, zajmujące większość subkontynentu indyjskiego.

Kodeks Hammurabiego był bardzo rygorystycznym kodeksem. Jeśli obywatel oko obywatelowi wybił, oko wybiją mu. Tak brzmi jedno z haseł tego kodeksu. Co świadczy, że każda wina miała swoją karę tak samo straszliwą jak przewinienie którego człowiek sie dokonał. Była to bardzo straszliwa ale jakże równa i sprawiedliwa kara.