Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:54:09+01:00
A) 75% = 3/4
28 +( 28*3/4) = 28 + 21 = 49
b) 0,5% = 5/1000
4 + (4 * 5/1000) = 4 + 0,02 = 4,02
c)110% = 11/10
52 + (52 * 11/10) = 52 + 57,2= 109,2
d)24% = 24/100
45 - (45 * 24/100) = 45 - 10,8 = 34,2
e)0,1% = 1/1000
250 - (250 * 1/1000) = 250 - 0,25 = 249,75
f)2,5% = 25/1000
32 - (32 *25/1000) = 32 - 0,8 = 31,2
2009-11-02T17:01:35+01:00
A) 100%-28
75%-x
x=28×75%÷100=21
28+21=49

b)100%-4
0,5%-x
x=4×0,5÷100=0,02
4+0,02= 4,02

c) 100%-52
110%-x
x= 110%×52÷100=57,2
57,2+52= 112,2

d)100%- 45
24%-x
x=24×45÷100=10,8
45-10,8=34,2

e)100%-250
0,1%-250
x=0,1×250÷100=0,25
250-0,25=249,75

f)100%-32
2,5%-x
x=2,5%×32÷100=
32-0,8=31,2
2009-11-02T17:02:01+01:00
A)o 75% większą od 28,
b)o 0,5% większą od 4,
c)o110% większą od 52,
d)o 24% mnejszą od 45,
e)o 0,1% mnejszą od 250,
f)o 2,5% mnejszą od 32

a.) 28 -100 %
14- 50 %
7- 25 %
3*7+28=21+28=49

b.)4- 100 %
0.04 -1 %
0,02 - 0,5 %
4+0,02=4,02

c.) 52 - 100 %
5,2 - 10 %
52 + 52 + 5,2= 109,2

d.) 45 - 100 %
4,5 - 10 %
0,9 - 2 %
45 - 12*0,9=45-10,8=34,2

e.) 250 - 100 %
2.5 - 1 %
0,25 - 0,1 %
250 - 0,25=249,75

f.)32 - 100 %
3,2 - 10 %
0,8 - 2,5 %
32 - 0,8=31,2