Odpowiedzi

2009-11-02T16:49:19+01:00
Metody rozdzielania mechanicznego - polegają na mechanicznym rozdzieleniu składników mieszanin niejednorodnych, np. przy użyciu sita.
3 5 3
2009-11-02T16:50:21+01:00
Sączenie
rozdzielanie przy użyciu sił pola magnetycznego
dekantowanie- rozdzielanie zwykle cieczy których gęstość jest różna
pęsetą
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:51:10+01:00
Filtracja, Sedymentacja, Dekantacja, Krystalizacja, Destylacja, wybieranie palcami, pęsetą, przez sitko