Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:52:28+02:00
Aslan potężny lew, jednocześnie dobry i groźny. Posiada złotą, błyszczącą grzywę i wielkie, poważne, królewskie oraz przenikliwe oczy. Jego głos jest głęboki, trochę dziki, "przywodzący na myśl ciężkie złoto". Aslan to stworzyciel Narnii, a zarazem jej władca i opiekun. Jest nieśmiertelną istotą. Jego siedziba mieści się na potężnej górze, położonej za oceanem, z której widać całą Narnię.


Aslan jest wzorem do naśladowania dla wszystkim ludzi żyjących na Ziemi. Nie wiem czy jakiś człowiek żyjący w XXI wieku oddałaby życie dla przyjaciół.
49 4 49
2010-04-06T17:54:45+02:00
Aslan to Wielki Lew ,syn Wladcy zaa morza,Król najwyzszy etc .Jego wyglad budzil kontrowersje .Łucja nie byla pewna co do jego wielkosci w drugiej czesci wiec mozemy tylko przypuszcac . Mial zlota grzywe i tlow .potrafil mówic jak inne zwierzeta z Narni ,Byl czasem slodki jak kociak a czasem zly jak na lwa przystalo .Pokonal czrownice w legendarnej bitwie Pod Beruna.
32 3 32