Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:52:07+02:00
Święta wielkanocne są bardzo ważne w tradycjii Polaków jak również katolików. W te święta przypominamy sobie o zmartwychwstaniu Jezusa. Z tego powodu uczestniczymy w triduum paschalnym czyli idziemy do kościoła w wielki czwartek, piątek i sobotę. Warto też wspomnieć o zwyczaju święcenia pokarmów w tradycyjnym koszyczku. Nie można też zapomnieś o śmiguście dyngusie uwielbianym przez jednych a znienawidzonym przez innych.
1 5 1
2010-04-06T18:01:44+02:00
Święta Wielkanocne to takie święta które obchodzimy raz w roku .Jest to takie święto w którym świencimy pokarm i robimy różne wzory na jajkach zwane pisankami.jest to najstarsza i najważniejsze świąt chrześcijańskich upamiętniające zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa.Poprzedzający ją tydzień, stanowiący okres wspominania najważniejszych dla wiary chrześcijańskiej wydarzeń, nazywany jest Wielkim Tygodniem.W chrześcijaństwie wprawdzie każda niedziela jest pamiątką zmartwychwstania Chrystusa, ale Niedziela Zmartwychwstania jest z nich najbardziej uroczysta.
1 5 1