Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T17:50:34+02:00
•przyczyniaja się do strasznych awari w statkach
•powodują zatykanie się rur i innych kanałów kanalizacyjnych
•nikture produkują niebespieczne toksyny wydzielane do wody
•są pasorzytami wywołującymi poważne choroby
•w czasie zakwitu zmniejszają ilość rozpuszczanego tlenu w wodzie
4 2 4
2010-04-06T17:51:54+02:00
Glony rosnące w zbiornikach wodnych chodowli ryb nie przepuszczają wystarczająco światła do dna zbiornika wodnego