Odpowiedzi

2010-04-06T17:58:21+02:00
B)

wiem ze to w srodku mozna obliczyc tak :

(6+2)*3/2-12

niewiem . moze to ci cos da x dd
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:11:02+02:00
Korzystamy z twierdzenia Talesa:
b).
x/3+x=2/6 (powinno być zapisane z kreską ułamkową)
2(3+x)=6x
6+x=6x (x przenosimy na drugą stronę)
5x=6
x=6/5
x=1 i 1/5

c).
8/8+12=6/x
8/20=6/x
8x=20*6
8x=120
x=15

pozdrawiam;)
1 5 1