Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:56:23+01:00
Najpierw na pierwszej planecie spotkał
- króla, który rozdawał rozkazy, chociaż nie miał poddanych .
Na następnej spotkał
- próżnego, który chciał słyszeć oklaski itd.
Na kolejnej
- pijak, który pił ponieważ wstydził się tego, że pije [ wiem, że to dziwne xd ]
Na kolejnej
- bankiera, który uważał, że wszystkie gwiazdy są jego, i je liczył
Na kolejnej
- latarnika, który zapalał i gasił lampy.
Na kolejnej
-geografa, który doradził mu aby zwiedził Ziemię.
Na Ziemi też spotkał wiele postaci.
18 3 18
2009-11-02T16:58:01+01:00
W trakcie swojej wędrówki Mały Książę odwiedził siedem planet. Ostatnią była Ziemia. Pozostałe miały pewne cechy wspólne- były małe i zamieszkiwane tylko przez jedną osobę.Postacie te zostały przedstawione w sposób groteskowy.Każda z nich reprezentuje pewną cechę, która charakteryzuje świat dorosłych. To dziwi i śmieszy Małego Księcia, który nie rozumie bezsensowności pewnych zachowań.
Król- to pierwsza osoba, którą spotyka chłopiec podczas wędrówki. Chce rządzić, chociaż nie ma kim. Wydaje rozkazy, lecz nie ma ani jednego poddanego.
Próżny- wszystkich przybyszów traktuje jako swoich wielbicieli, wciąż czeka na oklaski i wyrazy podziwu. Mały Książę oczywiście nie rozumie, dlaczego Próżnemu tak zależy na pochwałach.
Pijak- pije, ponieważ chce zapomnieć o tym, że wstydzi się że pije.
Bankier- bezustannie liczy gwiazdy, traktuje je jak swoją własność, chce jak najwięcej ich posiadać.
Latarnik- jako jedyny spośród spotkanych zdobywa przyjaźń Małego Księcia. Wciąż zajęty jest pracą- co minutę zapala i gasi latarnię, ponieważ tak szybko na tej planecie następował dzień po nocy.
Geograf- zajmuje się zbieraniem informacji o swojej planecie, ale nigdy jej nie widział, bo nie opuszcza swojego gabinetu. To geograf zachęcił chłopca do odwiedzenia Ziemi.
20 4 20
2009-11-02T17:00:05+01:00
Po wyruszeniu w podróż Mały Książę począł zwiedzać rożne
planety.
Na pierwszej spotkał króla,który wydawał rozkazy, chociaż nie miał żadnego poddanego.
Na drugiej planecie spotkał człowieka próżnego oczekującego oklasków.
Na kolejnej planecie spotkał Pijaka, który pił, bo było mu wstyd, że pije.
Bankier to kolejna postać ,która spotkał .liczył gwiazdy ,które uważał je za swoje.
Na piątej planecie znajdował się latarnik .Zapalał i gasił on co minute latarnie, ponieważ tak szybko następował tam dzień po nocy.
Szósta planeta była zamieszkana przez geografa.Zaproponował Małemu Księciu ,aby powrócił na Ziemię.

13 2 13