Wybierz które wierzenia związane są z Wierzeniami chrześcijańskimi a które z wierzeniami ludowymi
-ciemność (noc)
-świeca
-światło (ogień)
-jajo
-woda
-śpiew
-kurczę
-Eucharystia
-bazie
-biały ornat
-procesja eucharystyczna

bardzo proszę o pomoc :]

3

Odpowiedzi

2010-04-06T17:57:04+02:00
Ciemność (noc)
-świeca
-światło (ogień)
Eucharystia
biały ornat
-procesja eucharystyczna to są chrześcijańskie a pozostałe to ludowe moim zdaniem ;p
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:59:15+02:00
-ciemność (noc) - wierzenia ludzkie
-świeca - wierzenia chrześcijańskie
-światło (ogień) - wierzenia ludzkie
-jajo - wierzenia chrześcijańskie
-woda - wierzenia chrześcijańskie
-śpiew - wierzenia ludzkie
-kurczę - wierzenia ludzkie
-Eucharystia - wierzenia chrześcijańskie
-bazie - wierzenia ludzkie
-biały ornat - wierzenia chrześcijańskie ale nie jestem na 100% pewna
-procesja eucharystyczna - wierzenia chrześcijańskie

mam nadzieje że jest dobrze ale nie jestem do końca pewna
2 4 2
2010-04-06T17:59:34+02:00
A) ludowymi
b)chrzescijanskie
c)lud.
d),e.f.g.h ludowe
i) chrzes
j) lud
k)chrze
;)chrzes
2 3 2