Prosze o szybką odpowiedź jezeli mamy do podzielenia takie dzialanie: jeden i dwie trzecie podzielic na jeden i jedna szósta to najpierw zamieniamy na ułamek niewłaściwy i obracamy(obracamy kiedy dzieli się dwa ułamki zwykłe i jak obrucimy w tym drugim ułamku ((liczby obracają sie z sobą))można mnożyć)czy też odwrotnie. odwrotnie chodzi o to ze najpierw obracamy a dopiero pozniej zamieniamy na niewlasciwy.


2

Odpowiedzi

2010-04-06T18:23:21+02:00
1 i dwie trzecie podzielic na jedna cala i sześć pierwszych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:39:38+02:00
. czyli to 1i2,3 zamienić na ułamek niewlaściwy czyli będzie 5 trzecich potem zamieniamy na ulamek niewłaściwy liczbę 1 i 1 szusta czyli jest 7 szustych potem piszemy tak 7 szostych razy (odwracamy następną liczbe) będzie 6 siódmych =1 bo tamten wynik zkracamy takie jest wyrażenie tylko nie mam znków takich jak razy itd.™