Odpowiedzi

2010-04-06T18:09:53+02:00
Niektóre z obrzędów pogańskich to :
- Lany poniedziałek, w tym dniu chłopcy oblewają dziewczęta wodą. Dawniej bili oni je witkami wierzby, oznaczało to, że panna będzie miała "wzięcie" i szczęście w miłości.
- ubieranie choinki- ludzie przystrajali drzewko na znak nowego życia.

Nie mogę sobie nic innego przypomnieć, jeżeli sobie przypomnę to dokończę.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:46:30+02:00
Lany poniedziałek- polega na laniu wodą a dawniej na uderzaniu dziewczyn po nogach cienkimi witkami
HalooWeen-tradycja, która przyszła z Ameryki w święto zmarłych dzieciaki przebierają się za potwory (duchy trupy mumie itp.) i chodza po domach w celu uzbeirania jak największej liczby słoyczy
Przystrajanie choinki- przystrajanie drzewka (choinki) na znak zycia nwoego (nie jestem pewnien czy dorbze)
mam tlyko 3 niestety;/
A i srka za błędy (klawiaturka mi sie coś psuje...:( )
1 5 1