Wykreśl z poniższych zdaniach błędne informacje a następnie zapisz zdania poprawnie

a)W styczniu najzimniejszym obszarem na Ziemi jest Antarktyda
...........................................................................
b)W lipcu najcieplej jest w północnej Afryce i na półwyspie indyjskim
.............................................................
c)Izotermy układają się na ziemi głównie południkowo
.....................................
d)Temperatura powietrza obniża się wraz ze zmniejszaniem się szerokości geograficznej
..................................

2

Odpowiedzi

2009-11-02T19:07:36+01:00
W styczniu najzimniejszym obszarem nie jest Antarktyda
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T19:15:38+01:00
A) Najzimniejszym obszarem na Ziemi jest Antarktyda
b) Najcieplej na świecie jest w Afryce
c) Nie WieM XD ^^
d) Temperatura powietrza obniża się wraz z ozimnieniem sie klimatu

Chyba to ma być tak ale nie jestem pewien w 100%
16 2 16