Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:07:39+02:00
1. Gdy się przegrywa, trzeba mieć nadzieję, że można wygrać.
2. Nie trać nadziei z byle powodu.
3. Tracąc nadzieję, tracisz wiarę w siebie.
4. Trzeba żyć nadzieją tak jak chrześcijanie.
5. Mam nadzieję, że dostanę szóstkę ze sprawdzianu z biologi.
6. Nie trać nadziei ze względu na innych.
7. Mój sąsiad ma nadzieję, że dostanie w tym roku rower.
8. Pani od polskiego ma nadzieję, że każdy odrobi pracę domową.
9. Trener naszej drużyny piłkarskiej ma nadzieję, że wygramy najbliższy mecz.
10. Nie miej nadziei na to, że rodzice pozwolą Ci wyjść na boisko.
11. Trzymaj za mnie kciuki i miej nadzieję, że dam radę zdać test.
12. Moja mama ma nadzieję, że zdam kartę pływacką.
2010-04-06T18:23:44+02:00
Nadzieja matką głupich.
Mam nadzieję,że jutro zaświeci słońce.
Wracając z wakacji jechałam przez miejscowość Nadzieja.
Fundacja "Nadzieja"pomaga dzieciom niepełnosprawnym.
Lepiej podróżować z nadzieją,niż przybyć do celu.
Nadzieja karmi,a nie tuczy.
W dzień św.Andrzeja pannom z wróźby nadzieja.
Moja i Twoja nadzieja....to słowa piosenki zespołu Hej
Pozostaje mi tylko mieć nadzieję ,że jutro nie będzie sprawdzianu z historii.
Nadzieja to siła,to motor życia.
Nadzieja jest jak cukier w herbacie,nawet jk mało posłodzisz to i tak osłodzisz.
"budzić nadzieję " to książka ,którą napisał ks.Jan Twardowski
1 1 1