Zad.1
O godzinie 11⁰⁵ tata wszedł do wody i postanowił przepłynąć na drugą stronę jeziora,którego szerokość wynosi 760m.Tata pływa z prędkością 38m/min.Po 10-minutowej przerwie na drugim brzegu popłynął z powrotem,po czym wyszedł z wody.Która była wtedy godzina?

Zad.2
Część trasy o długości 15km wiosła czerwonym szlakiem.Ile centymetrów na mapie ma ten odcinek czerwonego szlaku?

Bardzo proszę potrzebne na jutro!!!!
Daje naj!

Z góry dziękuje:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:05:13+02:00
760m: 38m/min= 20 min
11.05+20min +10 min= 11.35
11.35+20min= 11.55
Odp. Jak tato wyszedl z wody byla godz. 11.55

2.1 500 000

bo 15 km to 1 500000cm

2010-04-06T18:35:12+02:00
760m:38m/min=20min
20x2+10=50min
11.05+50min=11.55


Odp była wtedy 11.55.

2.1 500000


15 km= 1 500000cm