Odpowiedzi

2010-04-06T18:03:12+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:19:52+02:00
Afryka:
jezioro: Wiktorii,Tanganika,Niasa
rzeki:Nil,Kongo,Niger
Ameryka Południowa:
jezioro:Maracaibo,Patos,Poopó
rzeki:Amazonka, Madeira, Purus
Ameryka Północna:
jezioro:Górne,Huron,Michigan
rzeki:Mackenzie,Missisipi,Kolorado
Antarktyda:
jezioro:Wostok-jezioro podlodowe
rzeki:Onyx
Australia:
rzeki:Murray, Darling,Macquarie
jezioro:Eyre ,Torrens,Gairdner
Europa:
jezioro:Ładoga,Onega,Wener
rzeki:Wołga,Dunaj,Ural
3 3 3