Z wymienionych nazw rzek podkreśl na niebiesko te, ktore uchodza do oceanu lub morza ( sa rzekami głownymi ) , na zielono te, ktore uchodza do innej rzeki ( sa doplywami ) , a na zolto te, ktore uchodza do jezior.

Rodan - kolor?
Wisła - kolor?
Warta - kolor ?
Nil - kolor ?
amazonka - kolor?
Wołga - kolor?
Ganges - kolor ?
Amu-daria - kolor ?
Cisa - kolor ?
Niger - kolor ?
Mekong - kolor?
Bug - kolor ?
Parana - kolor ?
Jukon - kolor ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:38:15+02:00
Rodan-niebieski
Wisła-niebieski
Warta-zielony
Nil-niebieski
Amazonka-niebieski
Wołga-żółty
Ganges-niebieski
Amu-daria-żółty
Cisa-zielony
Niger-niebieski
Mekong-niebieski
Bug-zielony
Parana-niebieski
Jukon-niebieski
1 5 1
2010-04-06T18:44:29+02:00
Rodan-żółty
Wisła-niebieski
Warta-zielony
Nil -niebieski
amazonka - niebieski
Wołga - żółty
Ganges - niebieski
Amu-daria - niebieski
Cisa - zielony
Niger - niebieski
Mekong - niebieski
Bug - zielony
Parana - niebieski
Jukon - niebieski
2 1 2