Odpowiedzi

2010-04-06T18:18:43+02:00
V pudła=60³=216000cm³
V walca=Pp×h π≈3
Pp=6²×π
Pp= 36×3=108cm³

216000÷108=80

Zmieści się 80 puszek farby
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:18:45+02:00
V walca=pi*r do kwadratu*H
pi=3.14
V=pi*6 do kwadratu*25=pi*36*25=900pi=900*3,14=2826cm3

V kartonu=a do potegi 3
V kartonu=60*60*60=216000cm3

V kart./V walca=216000cm3/2826cm3=76,433

Odp:W kartonie zmieściło się 76 puszek.

Licze na naj.
8 3 8