Odpowiedzi

2009-11-02T16:53:50+01:00
Pracowali w polu i nawadniali je systemem irygacyjnym .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:14:00+01:00
Zamożni egipcjanie
spędzali czas na ucztowaniu, często się bawili lubili otaczać drogimi rzeczami, kąpali się w basenie, ich domy były pięknie wyposarzone, oglądali zwykla tańczace kobiety, oglądali igrzyska
biedni egipcjanie
pracowali by utrzymać swoją rodzinę i zapewnić byt swoim dzieciom oraz swoim bliskim, pracowali m. in. w polu, u faraona, u zamożnych egipcjan
2 5 2