UWAGA !! :))
Mam pytanko chciałabym ściągnąć jakąś dobrą nutkę z wrzuty.pl ale za każdym razem gdy klikam pobierz pojawia mi się taka stronka http://c.wrzuta.pl/wa7590/31c18a820017dc334bb1d246/0/gabi-wielka%20plyta.mp3 taka czarna i w ogóle nie wiem o co kaman w niej ? Mógłby mnie ktoś jakoś olśnić i powiedzieć co mam zrobić w tej sytuacji ? ;> proszę !! :)))))))))))))))))))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:25:45+02:00
Odinstaluj przeglądarkę i zainstaluj inna np. Opere albo Mozillę. jak nie pomorze to pisz;]
2010-04-06T18:30:10+02:00
Przed kliknięciem w tą stronę gdzie pojawia ci się czarny ekran naciśnij na linku do tej strony prawym przyciskiem myszy,potem zapisz element docelowy jako . . .Ja np. korzystam z http://downtube.eu/zrzuta/index.php