Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:24:08+02:00
Dodajesz wszystkie dane i dzielisz przez ich ilość ;)

mam nadzieję że pomogłam ;)
2 5 2
2010-04-06T18:25:21+02:00
A) średnią temperatury oblicza się odejmując od najwyższej temperatury najniższą
b) chyba chodziło ci o sumę opadów, wszystkie opady dodaje się do siebie ;>
1 5 1
2010-04-06T18:27:09+02:00
Temperatury-dodajesz wszystkie i dzielisz przez liczbę ich np. 10st, 15st, 20st= 10+15+20:3=45:3=15stopni
opadów- tak samo jak z temperaturą, czyli 100mm, 300mm, 200mm= 600:3=200mm
1 1 1