Odpowiedzi

2009-11-02T16:59:05+01:00
Bohater jest obcy poniewaz nikogo nie zna nikt go nie znaa przybyl nie wiadomo skad .. tak nazywwamy kogos obcego jesli nie wiemy kim on jest.
tylko bohaterów laczyla przyjazn i wewnetrzna sila
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:00:44+01:00
Jest inny niż pozostałe dzieci jest zamknięty w sobie nic o sobie nie chce powiedziec ukratkiem nocuje na wyspie dziecik chce im zaimponowac

Jak Ula chłopiec nie ma rodziców, a przynajmniej można tak powiedziec jak ula jest dosc skryta ale jest tez bardzo odwazny tak samo jak Marian i Julek
5 4 5
2009-11-02T17:02:11+01:00
To proste.jest obcy bo pojawil sie na ich wyspie nieproszony.a łaczy ich to ze wszyscy sa na wakacjach, wszyscy szukaja przygody.sa dziećmi dzieki czemu sie stana(pozniej)dobrymi przyjaciółmi.kazdego z nich spotkało jakies nieszczescie.ale jak sie okaze prawda zawsze zwycieza!!!
7 4 7