Odpowiedzi

2010-04-06T18:27:21+02:00
Zjawisko polegające na współżyciu niektórych części rośłin
2010-04-06T18:27:58+02:00
Współżycie dwóch organizmów, z czego oba czerpią korzyśc, substancje odżywcze (np. grzyb i inna roślina)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:28:14+02:00
Mikoryza to zjawisko, polegające na współżyciu korzeni lub innych organów z grzybami. Tego typu symbioza daje obu gatunkom wzajemne korzyści, polegające na obustronnej wymianie substancji odżywczych.