Odpowiedzi

2010-04-06T18:31:12+02:00
Oznacza to że oksyhemoglobina zawiera w swojej cząsteczce tlen przedrostek oksy- to tlen.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:34:33+02:00
Oksyhemoglobina jest utlenowaną hemoglobiną- oznacza to, że tlen łączy się z hemoglobiną. Powstaje ona w płucach, z których rtransportowana jest przez krew(do tkanek). Tam oddaje tlen mioglobinie i zamienia się w hemoglobinę.
2 5 2