Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T16:58:49+01:00
Jakie w Polsce są parki narodowe
Jaki jest największy, najmniejszy, najnowszy, najstarszy
Gdzie który leży
Z czego słynie dany park
rok utworzenia parku
powierzchnia parku
itp ;P
1 5 1
2009-11-02T17:04:18+01:00
Powinieneś znać nazwy parków krajobrazowych Polski,
wiedzieć gdzie się znajdują,
znać ich florę i faunę,
cechy charakterystyczne,
datę powstania parku (roczną),
powierzchnię
umieć wymienić największy, najmniejszy, najmłodszy, najstarszy park krajobrazowy w Polsce
1 5 1
2009-11-02T17:23:48+01:00
Przede wszystkim musisz wiedzieć jakie Parki Krajobrazowe znajdują się w Polsce.
Znać jakie obszary obejmują, jakie miasta znajdują się na ich terenie. Powiinas wiedzieć jakie wystepują tam rosliny, zwierzęta. Dobrze by było znac tez jakies niezanne ciekawostki, które występują w danym Parku Krajobrazowym.
1 5 1