Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:34:21+02:00
1. Dzisiaj dowiedziałam się, że moją koleżankę poddano torturom.
2. Okazuje się, że torturom poddano także nauczycielkę polskiego, która tego nie wytrzymała.
3. Wczoraj zaczął działać Europejski Komitet Zapobiegania Torturom.
4. Nie chcemy aby torturowano ludzi.
5. Poddawanie kogoś torturom grozi więzieniem.
6. Czy zapobieganie torturom ma sens ?
7. Osoby, które są zdolne do poddawania kogoś torturom są bez serca i zasługują na surową karę.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
2010-04-06T18:34:32+02:00
Cała polska sprzeciwia się torturom
W afryce ludzie poddawani są torturom
zapobieganie torturom jest bardzo trudne
Palestyńskie dzieci poddawane są torturom
wszyscy są przeciwni torturom
każdy z nas może być poddany torturom
powiedz nie torturom