Odpowiedzi

2010-04-06T18:40:41+02:00
A) Rano podleję kwiaty i zjem śniadanie.
b) Rano podleję kwiaty albo zjem śniadanie.
c) Rano podleję kwiaty, zatem nie zjem śniadania.
d) Rano podleję kwiaty, jednak nie zjem śniadanie.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:52:11+02:00
A) Rano podleję kwiaty i zjem śniadanie.
b) Rano podleję kwiaty albo zjem śniadanie.
c) Rano podleję kwiaty zatem nie zjem śniadania.
d) Rano podleję kwiaty ale najpierw zjem śniadanie.

3 4 3