Odpowiedzi

2009-11-03T09:12:25+01:00
Rozwiąż równania:

a) 2√3x-√75=√12
2√3x=2√3+5√3
2√3x=7√3
x=7/2=3,5
b)√32+√18x=√50
3√2x=5√2-4√2
3√2x=√2
x=1/3
c)√6-2√24x=600
-2√24x=600-√6
-4√6x=600-√6
x=(600-√6):(-4√6)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T10:15:16+01:00
A)2√3x-√75=√12;;;2√3x-√25×3=√4×3;;;2√3x-5√3=2√3;;2√3x=7√3;;x=3,5
b)√32+√18x=√50;;√16×2+√9×2x=√25×2;;4√2+3√2x=5√2;;3√2x=√2;;x=1/3
c)√6-2√24x=600;;√6-2√4×6x=600;;√6-4√6x=600;;-4√6x=600-√6;;x=600-√6/(-4√6)