Odpowiedzi

2010-04-06T18:53:16+02:00
Mikroskop - Zachariasza Janssena i Hans Janssen, 1590
termometr - Daniel Gabriel Fahrenheit, początek XVIII - chodzi mi o ten który przypomina dzisiejszy termometr rtęciowy
piorunochron -Benjamin Franklin, 1752
silnik parowy - Heron, 140 p.n.e.
prawo powszechnego ciążenia - Newton, 1687
zadana dynamiki - Newton, 1687
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:53:54+02:00
Mikroskop - Hans i Zacharias Jansenowie, 1590
Termometr - Daniel Gabriel Fahrenheit, 1709
Piorunochron - Benjamin Franklin, 1752
Silnik parowy - Heron, 140 p.n.e.
Prawo powszechnego ciążenia i zasady dynamiki - Isaac Newton, 1687
8 4 8