4 . Określ rodzaj zdania podrzędnego

a ) Jestem taki , jakim zwykle bywam - ...........

b ) Cieszy mnie , że kwiaty pachną - ...........

c ) Podaj mi gazetę , która leży na fotelu _ ..........

d ) Zadzwoniłem do informacji , aby dowiedzieć się o godzinę odjazdu pociągu - ...........

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:44:16+02:00
A) przydawkowe
b) dopełnieniowe
c) przydawkowe
d) okolicznikowe
4 5 4
2010-04-06T18:46:19+02:00
A) przydawkowe
b)dopełnieniowe
c)przydawkowe
d)okolicznikowe
3 4 3