Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T17:00:08+01:00
Zakladamy ze poczatkowa cena towaru to 100 zł
90%*100=90zł
110%*90=99zł
99zł<100zł
Cena będzie mniejsza.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T17:01:39+01:00
Cena w sezonie była niższa od początkowej. Np. cena tego towaru to 100zł, obniżamy tę cenę o 10%, i mamy 10 zł obnizki więc towar kosztuje 90zł. A w sezonie 10% z 90zł to 9zł więc towar kosztuje 99zł, czyli jest tańszy.