Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:48:06+02:00
A) Ogrzewanie mieszkań
b) Elektrownie
c) Produkcja paliwa napędzającego różne pojazdy
d) Kuchenki gazowe
10 3 10
2010-04-06T18:48:53+02:00
A) ogrzewanie mieszkań, domów itp.
d) paliwo dla samochodów.
7 1 7
2010-04-06T18:48:59+02:00
Węgiel brunatny -używa sie go obok miejsca wydobywania ponieważ nie nadaje sie do transportu( W elektrowniach)

węgiel kamienny- do spalania w piecach przemysłowych domowych

ropa naftowa- przemysł napedowy do produkcji paliw olejów itd..

gaz ziemny- słuzy do palenia w domowych kuchenkach itd. oraz do produkcji np klejów
9 4 9