5 . Wskaż błędną regułę dotyczącą sporządzania wykresów zdań .

a ) Zdanie złożone współrzędnie rysujemy na jednej wysokości .

b ) Zdanie podrzędne rysujemy niżej niż nadmierne .

c ) Zdania numerujemy w takiej kolejności , jak są napisane .

d ) Równoważniki zdań oznaczamy linią przerywaną .

2

Odpowiedzi

2010-04-06T18:45:07+02:00
B ) Zdanie podrzędne rysujemy niżej niż nadmierne .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:46:41+02:00