Poziom wody w rzece wynosił -20cm. W kolejnych dniach tygodnia poziom wody wzrósł o 10cm, a następnie obniżył o 40cm i w czwartek wzrósł znów o 20cm. W następnych dniach pozostawał bez zmiany. Jaki był jej poziom ostateczny? To ważne. Muszę to mieć dzisiaj :) Dam naj :]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:46:01+02:00
-20+10-40+20=-30
Odp. Poziom ostateczny wynosił -30cm.

Nie wiem czy o to Ci chodziło. Jeśli tak liczę na naj..
2010-04-06T18:46:40+02:00
-20cm + 10cm -40cm + 20cm = -30 cm ; koncowy wynik