Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:50:45+02:00
...zasiadam na kanapie i otwieram ulubioną książkę. Wczytuję się w nią strona po stronie,m zdanie po zdaniu, literka po literce. Tak trwając w ciszy przenosze się do innego świata. Świata książki. Przeżywam niesamowite przygody wraz z ulubionymi bohaterami, czuję ich emocje, daję się porwać panującej w napisanym świecie atmosferze. Tak wyłączam się, nie istnieje dla mnie realność, odrywam się do codziennych trosk i utrapień. Nieważna jest pogoda, nieważne wyniki sportowe, wszystko poza opowieścią przestaje byc istotne. Bardzo lubię wchodzić w ten "trans". Czuję się wtedy szczęśliwszy i mogę odreagować.
6 4 6
2010-04-06T19:15:55+02:00
Kiedy w moim domu zapada cisza, to zaczynam się skupiać na swoich myślach, mogę wtedy przemyśleć wszystkie otaczające mnie sprawy. Wymyślam też sobie wtedy wszystkie piękne historie i wyobrażam sobie że moje marzenia się w nich spełniają , a ja mam wszystko czego chcę. Bardzo lubię kiedy zapada cisza bo wtedy zaczyna się moja najepsza zabawa.
8 4 8