Odpowiedzi

2010-04-06T18:47:32+02:00
Borze módl się za nami,
aby wszystko wróciło do normy
pomóż osobą którzy nie są świadomi
tego co robią Módl
się za nich .
Amen.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:49:48+02:00
Wszyscy ludzie krzywdza innych nie wiedzac nawet co czynią. Wybacz im to pozwól im żyć dobrze, daj im siłe aby przestali gnębić innych, żeby osiągneli niebo.
A tak sz ciekawości nie chodzisz do SP3 Tychy?
2010-04-06T18:50:14+02:00
Boże proszę Cię pomódl się za mnie, moją rodzinę oraz tę złą osobę, która mnie dzisiaj skrzywdziła. Wybacz jej ten czyn, być może nie zrobiła tego celowo. ;)
1 5 1