Odpowiedzi

2010-04-06T18:53:26+02:00
Prokurator
sędzia
kurator
radca prawny
notariusz
sądy
kancelarie adwokackie
kancelarie notarialne
prawo
sąd najwyższy
sąd okręgowy
sąd rejonowy
sąd pracy
prawo rzymskie
prawo karne
prawo rodzinne
mecenas
konstytucja RP
niezawisłość sędziowska
sądy powszechne
sądy szczególne
oskarżony
poszkodowany
prawo administracyjne
prawo cywilne
2010-04-06T18:54:34+02:00
Adwokat,sąd,rozprawa,pozew,rozwód,wyrok,przesłuchanie,winny,oskarżyciel,akta,kodeks,sędzia,prawomocny,rozprawa,sprawiedliwośc,policja,prokuratura,

Mam tylko 17..wiecej nie moge znaleźć
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-06T19:05:22+02:00
Wokanda
rozprawa
pozwany
dowody
poszlaki
świadek
zażalenie
odwołanie
Sąd odwoławczy
Sąd Pracy
apelacja
kasacja
orzeczenie
oskarżyciel
podejrzany
przestępstwo
sentencja wyroku
sprzeciw
umorzenie
wyrok
zawieszenie postępowania
umorzenie
zeznania
zbrodnia
występek
zadośćuczynienie