Odpowiedzi

2010-04-06T18:53:20+02:00
Chodzenie po ostrym wręcz palącym słońcu
gwałtowny wzrost temperatury
zaskoczenie (wystraszenie się )
zakrzep krwi
zaburzenie rytmu serca
miażdżyca
wysoki cholesterol
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T18:55:02+02:00
Przyczyny udaru:

* zaburzenia rytmu serca (przede wszystkim migotanie przedsionków)
* zmiany miażdżycowe
* niedrożność tętnic zaopatrujących mózg (zakrzep)
* wady zastawek
* ostry zawał serca
* zaburzenia krzepnięcia
* zmiany zapalne naczyń

Przyczyny zawału serca:

- miażdżyca tętnic wieńcowych serca (u ok. 90% zachorowań)
- zakrzep śródnaczyniowy
- krwotok śródścienny (pod błoną wewnętrzną)
- zator
- obrzęk zapalny lub alergiczny.

3 5 3
2010-04-06T19:14:02+02:00
Nieaktywny tryb życia, spożywanie dużych ilości tłuszczów zwierzęcych, nadciśnienie tętnicze, miażdżyca
2 3 2