Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T17:05:06+01:00
1. L = 2πr
r = L/2π
r=4π/2π = 2
P = πr²
P = π*2² = 4π cm²
2. srednica = 2r
3,6 /2 = 1,8dm
P = π*1,8² = 3,24π dm²
3.
P = π*1,2² = 1,44 π m²
2009-11-02T17:06:44+01:00
A)
o promieniu 1,2 m
π~3,14
πr² = 120²π = 3768cm²

B)
o średnicy 3,6 dm
czyli promień to 1,8dm czyli 18 cm

πr² = 18²π = 1017,36 cm²


C)
o obwodzie : 4π cm
obwód to πr
czyli;
πr = 4π |:π
r=4

πr²=4²π= 50,24cm²

2009-11-02T18:04:05+01:00
O obwodzie 4π to 4π
o średnicy 3,6 to 3,24π
o promieniu 1,2m to 1,44π