Odpowiedzi

2010-04-06T19:09:38+02:00
Używka to Twój wróg
Ona zawsze zaprowadzi Cię w kozi róg

Więc strzeżcie się koledzy i koleżanki
Jak rozbitej, porcelanowej filiżanki

Nie pijcie alkoholu, nie palcie papierosów
Bo używka sieje wiele chaosów

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:17:45+02:00
Jeśli z ciebie jest zuch
weź swoje biodra w ruch
nie siedź z myszką w dłoni
tylko zatańcz jak bon jovi !
Nie pij nie pal bo to brzydko
chyba wszystko zrozumiałeś rybko.
1 1 1